Quality Content

What else to read, watch, do ...

Quality Content

Clear and unique Content

Content bepaalt mede de interesse van jouw bezoekers om verder te lezen en over te gaan tot actie of aankoop. Heldere en unieke content kan er ook toe bijdragen dat je beter scoort in de zoekmachines en dat bezoekers vaker terugkeren. Juist daarom helpt 3110 graag met het creëren van waardevolle content zodat jouw online presence de conversie behaalt die je voor ogen hebt.

Contentstrategy

Contentmanagement is een continu proces dat nooit klaar is. 3110 beschikt over alle tools om je hierbij te helpen en content te maken die perfect past bij jouw bedrijfsidentiteit. Wij leveren pakkende video’s, infographics, animaties, pay-offs, etc voor jouw site, social media en offline uitingen. De content die we maken is multi-inzetbaar en kan voor diverse kanalen gebruikt worden.

We helpen je graag met het opzetten van een contentstrategie. Als je liever de focus richt op andere aspecten van je bedrijf, managen we alle content creaties voor jouw bedrijf. We zorgen ervoor dat de bezoekers constant worden verrast en fans worden van jouw merk of bedrijf.

Image library

Fotografie en illustraties zijn één van de belangrijkste ondersteunende elementen voor een website. Goede fotografie kan in één blik de juiste boodschap weergeven of ondersteunend werken bij het verhaal. Illustraties zijn helder en krachtig om in één oogwenk de juiste intuïtieve handeling te sturen. Fotografie en illustraties werken onderscheidend en geven emotie aan een website. Een eigen beeldbank biedt een enorme meerwaarde voor website, campagnes, social media en drukwerk.

Video and animation

Er is steeds minder tijd om te lezen, de tekst moet ertoe doen en anders liever video of audio. Het aanbieden van deze variaties aan content is van grote meerwaarde. Video biedt veel voordelen op het gebied van content marketing en vindbaarheid, het vergroot je digitale netwerk. De deelbaarheid van een video is erg makkelijk en de toeschouwer wordt geëntertaind. Met een video kun je klanten inspireren, binden en op een sfeervolle manier voorzien van de juiste boodschap.

Met audio fragmenten kunnen interviews, nieuws of uitleg gegeven worden aan inhoudelijk interessante onderwerpen. Ondertussen kan men koken, sporten of auto rijden … oftewel bied je hiermee een vorm aan waar men ‘tijd’ voor kan maken.

Content is King and Context is Queen

Hoewel video en beeldmateriaal een belangrijke belevingsfactor bieden bij het overbrengen van jouw boodschap, bepalen de teksten, social copy, statements, pay-off, seo-title en meta-description de juiste toon en basis. Zoekmachines scannen de teksten op jouw site en zoeken naar inhoud die voor de bezoeker interessant en relevant is. Deze teksten informeren jouw bezoeker over wie je bent en wat je doet en geven informatie over jouw product.

Zodra je de juiste tone of voice gebruikt die past bij jouw bedrijf, maak je het plaatje voor de bezoeker compleet en begrijpen ze wat jouw doel en motivatie is. Doe dit ook op ieder platform. Want Content en Context zijn even belangrijk, kunnen niet zonder elkaar en zonder elkaar missen ze impact, in een verkeerde setting slaan ze nergens op. Denk bij Context aan: locatie/ social platform, klantprofiel vs landingspagina, culture, actualiteit en mindset, Call to action, merk identiteit, etc.

Hoe kun je dit aanpakken en uitvoeren? Lees meer over online strategie.

...life’s too short ...to think small