Contentstrategie
Als je niet weet waar je naar toe gaat, brengt elke bus je naar jouw eindbestemming. Kortom, uitvoering zonder strategie is doelloos. Een contentstrategie helpt je om je marketingdoelstellingen te bepalen en prioriteiten te stellen. Hiermee kunnen we samen het werk plannen en ervoor zorgen dat alle inspanningen doelgericht zijn. Met een goed uitgewerkte contentstrategie kun je er zeker van zijn dat elke inspanning tastbare resultaten oplevert.
Content management
Een continu proces dat nooit klaar is. Wij ondersteunen je door content te maken die perfect aansluit bij jouw ideale klant en past bij de bedrijfsidentiteit. De content die we maken is multi-inzetbaar en kan direct voor diverse kanalen gebruikt worden. Denk aan pakkende video’s, infographics, animaties, pay-offs, etc. Voor jouw site, social media en offline uitingen.
Zo kun jij de focus richten op andere aspecten van je bedrijf, en managen wij alle content creaties. Jouw prospects en bezoekers zullen constant worden verrast en fans worden van jouw merk.
Webmastering
Altijd up-to-date en optimaal presenterend met onze webmastering service. Wij helpen je graag bij het onderhouden, aanvullen en optimaliseren van jouw website(s). Van technisch web onderhoud, ondersteunen bij website migratie tot zoekmachine optimalisatie en content management, onze experts nemen alles uit handen!
Image library
Fotografie en illustraties zijn één van de belangrijkste ondersteunende elementen voor een website. Goede fotografie kan in één blik de juiste boodschap weergeven of ondersteunend werken bij het verhaal. Illustraties zijn helder en krachtig om in één oogwenk de juiste intuïtieve handeling te sturen. Wij helpen je beelden te maken die onderscheidend zijn en emoties delen. Een eigen beeldbank biedt een enorme meerwaarde voor website, campagnes, social media en drukwerk.
Video en animaties
Wie heeft een lagere aandachtsspanne? Jij, je klant of een goudvis? Er is helaas steeds minder tijd om te lezen, en jongere generaties consumeren liever video of audio. Het aanbieden van een variatie aan content is van grote meerwaarde voor jouw klant. Video biedt veel mogelijkheden op het gebied van content marketing en vindbaarheid. Met de juiste boodschap vergroot je jouw digitale netwerk. Tegelijkertijd wordt de toeschouwer geëntertaind en kan jouw bericht makkelijk met anderen worden gedeeld. Met een video kun je klanten inspireren, binden en op een sfeervolle manier voorzien van de juiste boodschap.
Met audio fragmenten of podcasts kunnen interviews, nieuws of uitleg gegeven worden. Zelfs niche onderwerpen kunnen met audio onder de aandacht worden gebracht. Ondertussen kan men namelijk gewoon koken, sporten of auto rijden … Content die je overal kan beluisteren en waar men ‘tijd’ voor kan maken.