Voordelen van onze conversieoptimalisatie
Meer winst en omzet generen
Simpel gezegd: hoe efficiënter jouw website verkeer kan converteren qua inkomsten, hoe winstgevender jouw bedrijf wordt. Onze CRO service verandert jouw website in een omzet-genererende machine.
Ontdek uitgebreide klant-inzichten
Onze CRO service biedt jouw interne team waardevolle inzichten. Kom meer te weten over jouw klanten en ontwikkel producten en website-ervaringen die aanslaan bij jouw kerngebruikers.
Innoveren zonder risico
Innovatie en groei gebeuren vaak met incrementele op data gebaseerde stappen. Onze CRO service biedt een kader waarbinnen je gedurfde en innovatieve ideeën kunt testen met een veiligheidsnet.
Experimenteren met producten en prijzen
Onze geavanceerde experimentele methode stelt ons in staat veel verder te gaan dan de grenzen van standaard CRO. Op alle gebieden van jouw bedrijf – inclusief berichtgeving, producten, prijsstelling en zelfs de overkoepelende bedrijfsstrategie.
Onze specialismen als conversie optimalisatie bureau
Data-analyse van webdata
Door grondige data-analyse kunnen we de pijnpunten van jouw website identificeren en gerichte aanpassingen doen om de conversie te verbeteren. Bij ons kun je rekenen op een data-gedreven aanpak die resulteert in aantoonbaar betere prestaties van jouw website.
Surveys, polls en feedback formulieren
Het verkrijgen van inzicht in de ervaringen van jouw klanten is cruciaal voor succes. Daarom bieden wij verschillende mogelijkheden aan om feedback van klanten te verzamelen. Met behulp van onze tooling kunnen we waardevolle informatie verzamelen over de wensen, behoeften en ervaringen van jouw klanten, en op basis daarvan gerichte verbeteringen doorvoeren. Wij staan voor jou klaar om je volledig te begeleiden bij het opzetten en analyseren van deze informatie, zodat jij kunt blijven groeien en innoveren.
User recordings en heatmaps
Met user recordings kun je opnames bekijken van het gedrag van individuele bezoekers op jouw website, terwijl heatmaps laten zien waar gebruikers klikken en waar ze hun aandacht op richten. Deze helpen inzichten vergaren waarmee we gebruiksvriendelijkheid kunnen verhogen en het design zo aan te passen om conversies te verhogen.
A/B testen en multivariate testen
A/B testen is een eenvoudige methode om te bepalen welke optimalisaties succesvol zijn en welke geen effect hebben. Bij deze methode krijgen bezoekers twee verschillende versies te zien van een bepaald onderdeel, waarbij we precies bijhouden welke versie tot meer conversie leidt. Op basis van deze data-gedreven inzichten kun je gerichte aanpassingen maken om jouw website te optimaliseren voor maximale prestaties en conversie. Bij multivariate testen worden meerdere elementen van jouw website tegelijkertijd getest om de ideale combinatie te vinden.
CTA en funnel optimalisatie
Een belangrijk onderdeel van het optimaliseren van jouw website is het optimaliseren van de call-to-action (CTA) en funnel. Wij richten ons op het verbeteren van jouw website door het optimaliseren van de belangrijkste calls-to-action en de verschillende stappen die een bezoeker moet doorlopen om een doel te bereiken. We analyseren het proces en identificeren de pijnpunten, waarna we gerichte aanpassingen maken om de conversieratio te verhogen. Door het optimaliseren van elk stapje in het proces, kunnen we ervoor zorgen dat de bezoeker op een intuïtieve en gestroomlijnde manier door de funnel wordt geleid.
Usability optimalisatie en UX
Als basis maken wij een uitgebreide analyse van de usability en UX van jouw website. Waarbij we kijken naar verschillende aspecten, zoals navigatie, lay-out, design en inhoud. Op basis van deze analyse maken we gerichte aanpassingen om jouw website gebruiksvriendelijker te maken en de UX te verbeteren. Door deze verbeteringen door te voeren, zorgen we ervoor dat gebruikerservaring optimaal is en dat bezoekers gemakkelijk kunnen vinden wat ze zoeken.
Snelheidsoptimalisatie
Naast cruciaal belang voor SEO is snelheid doorslaggevend voor een optimale gebruikerservaring en het maximaliseren van conversies. Met een grondige analyse beoordelen wij de huidige snelheid van jouw website en identificeren eventuele problemen die van invloed zijn op de snelheid. Tijdens deze analyse zullen we verschillende factoren onderzoeken die van invloed kunnen zijn op de snelheid van jouw website, waaronder de grootte van afbeeldingen, scripts en de serverconfiguratie.