Online strategie

Achieving goals in an on and on and on changing world

Online strategie

Om ervoor te zorgen dat je jouw doelgroep online bereikt en meer conversie uit je website haalt, ontwikkelt 31 10 online strategieën. Deze online marketingstrategieën zorgen dat jij een duidelijk overzicht krijgt van hoe en wanneer je welke kanalen kunt gebruiken voor de promotie van je product of dienst. Voordat we een duidelijk en behapbaar advies geven onderzoeken we eerst de huidige status van de online producten en willen we weten wat de algemene bedrijfsstrategie is. We hebben dan informatie nodig als:

  • Wie je klanten zijn;
  • Wat je wilt bereiken en welke tools je inzet om dit inzichtelijk te maken;
  • Welke online kanalen je nu gebruikt;
  • Hoe je online kanalen tot nu toe presteren.

Zodra we dit in kaart hebben gebracht, zien we welke online strategie jij nodig hebt om meer bekendheid en vooral meer conversie te genereren. Deze strategie werken we voor je uit en kunnen we, als dat gewenst is, ook uitvoeren. Onze online strategie bestaat uit:

Web Analyse

Een webanalyse geeft je handvatten om hoger te scoren bij zoekmachines en meer bezoekers naar jouw website te genereren. Je krijgt dus een nauwkeurig beeld van hoe je je online aanwezigheid om kunt zetten in meer conversie. Meer weten over web analyse? Kijk dan hier.

SEO

Door het uitvoeren van een SEO zoekwoordenonderzoek maken we inzichtelijk met welke woorden mensen naar jouw product of dienst zoeken. Deze woorden zetten we verder in op jouw website en social media om jouw doelgroep te bereiken. Meer weten over SEO? Kijk dan hier.

SEA

Een andere manier om je boodschap van je website over te brengen aan je doelgroep is SEA, betaald adverteren via AdWords of adverteren via diverse social media kanalen. Het maakt niet uit wat je online advertentie budget is, wij zorgen voor een goed onderbouwde strategie met plan van aanpak en geven je altijd terugkoppeling over de behaalde resultaten.
Meer weten over SEA? Kijk dan hier.

Social Media

Welke social media kanalen je inzet voor jouw online marketingstrategie hangt af van de doelgroep die je wilt bereiken. In onze online strategie zetten we een plan uit welke social media ingezet moet worden om jouw bedrijf meer naamsbekendheid te geven en om loyale doelgroep naar je toe te trekken.

Content

Bij een goede online strategie hoort content. Voor diverse kanalen heb je verschillende soorten content nodig. We creëren graag content die multi-inzetbaar is, waarmee je jouw identiteit uitstraalt en het bezoekers aanspreekt. Natuurlijk verwerken we de strategie voor content creatie in een overzichtelijke contentkalender.
Meer weten over Content? Kijk dan hier.

Tools

Welke tools je het beste kunt gebruiken om jouw online succes te meten en aan te passen hangt af van jou bedrijfsdoelstellingen. We adviseren graag welke tools je het beste kunt inzetten. We kunnen ook zelf de rapporten voor je maken die duidelijk aangeven waar de successen zijn behaald en waar eventueel bijgeschaafd moet worden.

...if you do …you’ll get ...what you’ve always done …what you’ve always gotten