Goudvisie

Een samensmelting van expertises

Goudsteen & Company en Danaë gaan verder onder één naam: Goudvisie. Een combinatie van diverse expertises van organisatieadvies en verandermanagement tot aan blended learning en serious gaming. In andere woorden: Maximaal ruimte creëren voor groei en bevlogenheid voor de ontwikkeling van individuen, teams en organisaties.

Goudvisie - 3110 - logo animatie

De gouden uitdaging

3110 is de gouden uitdaging aangegaan om met de kernwaarden van deze 2 bedrijven een nieuwe identiteit te creëren. In de aanloopfase naar de daadwerkelijke fusie heeft een volledige transformatie plaatsgevonden in samenwerking met 3110. Van het afscheid nemen van het vertrouwde, het omarmen van een gedeeld gedachtengoed tot de positionering van een gouden oplossing: een sprekende huisstijl, brandguide, visuals, copywriting, print, social content en een volledig nieuwe online experience.

Huisstijl           Online strategie           Webdesign – UI/ UX

3110 case - Goudvisie - concept

Content creatie

Waar je als ondernemer vaak zelf aan de slag gaat met content creatie, heeft 3110 dit proces volledig uit handen genomen. Voor de visuals werkten wij samen met onze partner Vilain & Gai. Aan de hand van een orchestrated script, het zoeken naar de perfecte photo-shoot locatie, het begeleiden van de shoots en nabewerking hebben we een unieke branded beeldtaal ontwikkeld. Volledig in lijn met de kernwaarden van Goudvisie.

3110 case - Goudvisie - photography
3110 case - Goudvisie - colors
3110 case - Goudvisie - promotion
3110 case - Goudvisie - image library

Kop en staart

Iedere Expertise is een overzichtelijk verhaal met een kop en een staart. Hier worden de belangrijkste pijlers van Goudvisie uitgelicht. De Cases vertellen meer over de toepasbaarheid van de expertises binnen een bedrijfscultuur: Hoe kan Goudvisie jouw bedrijf verder helpen. De nieuwe productlijn Skills biedt de allerbeste serious games, leeroplossingen en instrumenten van Goudvisie. Om juist nu ondersteuning te bieden in de doorontwikkeling van mensen en teams, verbinding en samenwerking. 

Op iedere webpagina wordt een consistente lay-out gebruikt, waarbij titels, ondertitels en alineatekst allemaal dezelfde stijl aanhouden. De huisstijl kleuren vormen de navigatie touchpoints van de website, waardoor een duidelijke scheiding tussen de elementen ontstaat en bijdraagt ​​aan een succesvolle gebruikerservaring.

Goudvisie - data - bezoekers
Goudvisie - data - pagespeed score mobile
Goudvisie - data - bouncerate
3110-cases-visuals-goudvisie-073110 case - Goudvisie - homepage
3110-cases-visuals-goudvisie-073110 case - Goudvisie - tablet
3110-cases-visuals-goudvisie-073110 case - Goudvisie - mobile
3110-cases-visuals-goudvisie-073110 case - Goudvisie - promotion 02

Stop being regular, be gold!

Ga naar de website van Goudvisie.