SafeHarbour

Audit, Privacy & Security

Met klanten zoals gemeenten en zorginstellingen, is SafeHarbour een belangrijke speler op het gebied van informatieveiligheid binnen de publieke sector. Zowel offline als online. Samen met een aantal partners en experts in dit vakgebied maakt SafeHarbour oplossingen voor het veiligstellen, bewaken en beheren van privacygevoelige informatie.

SafeHarbour won in 2018 een prestigieuze ondernemersprijs; de FD-Gazelle Award. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door het Financieel Dagblad.

Overzichtelijke en veilige website

31 10 heeft in 2016 een compleet nieuwe, zeer toegankelijke en overzichtelijke website ontworpen voor SafeHarbour. Ook hebben we destijds de nieuwe huisstijl, lettertypes, fotografie, video en marketingstrategie ontwikkeld.

Op verzoek van SafeHarbour heeft 31 10 in 2018 de website doorontwikkeld en geupdate. Zo hebben wij de handige ‘Timeline 2019’ geïntegreerd, met alle belangrijke deadlines die betrekking hebben op (nieuwe) wet- en regelgevingen waar gemeentes en zorginstellingen zich aan moeten houden.

Via de nieuwe IC-control tool, het ingebouwde Privacy Management Systeem (PMS) dat door SafeHarbour zelf is ontwikkeld, kan men zich onder andere op de hoogte stellen van actuele updates. Ook kunnen documenten ingezien en gedeeld worden. Om dit alles zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen, heeft 31 10 op verzoek van SafeHarbour een aantal instructievideo’s gemaakt.

Mailtool LaPosta

Een van de belangrijkste verbeteringen betrof het migreren van de mailtool van het Engelstalige Mailchimp naar het gebruiksvriendelijke, Nederlandstalige Laposta.

De voornaamste reden echter voor SafeHarbour om te kiezen voor een andere mailtool is omdat de server van Mailchimp in de VS staat en de marketing software daardoor valt onder het Amerikaanse Privacy Shield.

SafeHarbour heeft daarom gekozen voor een verwerker die binnen de Europees Economische Ruimte (EER) gevestigd is. Het doorgeven van persoonsgegevens binnen de Europese Unie (EU) mag onbeperkt, want het beveiligingsniveau is overal in de EU gelijk. Lees meer over de Mailtool Laposta.

31 10 makes the difference

Dankzij de input van 31 10 aan Safe Harbour bij het opzetten van een nieuwe campagne, het installeren van de nieuwe mailtool Laposta en het optimaliseren van de landingspagina, zijn grote verbeteringen gerealiseerd:

• een besparing van 38% op het Media budget
• de bounce rate is met 21% afgenomen
• de conversieratio is met meer dan 1,2% toegenomen

Onze services

Huisstijl & Webdesign
Web Development & Video
Online Strategie & Web Analyse

Ga naar de website van SafeHarbour