Danaë

Volledig nieuwe identiteit

Danaë ontwikkelt educatieprogramma’s van hoge kwaliteit voor scholen, gemeentes, non profit-organisaties, bedrijven en de gezondheidszorg. Danaë is een belangrijke speler op het gebied van e-learning en blended learning.

Inmiddels hebben zij voor ruim 100.000 mensen in deze branches uiteenlopende on- en offline leeroplossingen gemaakt. De programma’s die Danaë ontwikkelt bestaan altijd uit een combinatie van verschillende leermethodes zoals instructievideo’s, onderzoeksopdrachten, serious gaming en brainsnacks.

Een website om je te onderscheiden

Hoewel Danaë een uitgebreid klantenbestand heeft met enorme in-house expertise beschikte ze niet over een website waarmee ze hun expertise konden laten zien. Daar moest uiteraard verandering in komen. De wens van Danaë was om online beter zichtbaar te zijn met een representatieve en stijlvolle website, passend bij hun imago. Hun missie in dit project was; aandurven om iets compleet anders neer te zetten om je zodoende te onderscheiden.

Unieke content in eigentijds jasje

De unieke huisstijl en bijbehorende stijlelementen voeren de boventoon in het ontwerp voor de nieuwe site.

Voor de homepage heeft 31 10 een video gemaakt om de boodschap van Danaë stijlvol en persoonlijk in woord en beeld over te brengen. De video is gemaakt in samenwerking met Studio BENG BENG en zal ook worden gebruikt voor diverse marketingdoeleinden.

Met een storytelling video, unieke fotografie en een strak vormgegeven en geïllustreerde website sluit het perfect aan bij de identiteit en ambitie van het bedrijf.

Ga naar de Danaë website